VBK-BIF podcast: Brøndby blev straffet hårdt i Vejle
Brøndby spillede til tre point, men fik kun det ene i udekampen imod bundproppen Vejle. Men vi må også være ærlige og sige, at Brøndbys egen præstation kunne have været bedre og at guldmedaljerne nu er langt væk. Vært: Morten OlsenMedvirkende: Michael Ørtz og Lars Feist Du kan høre episoden forneden, eller på Spotify, Spreaker









